Πληροφορίες παραπόνου
- Τι νοείται παράπονο
Το παράπονο ή η δήλωση δυσαρέσκειας που απευθύνεται σε ασφαλιστική επιχείρηση από πρόσωπο το οποίο σχετίζεται με το ασφαλιστήριο συμβόλαιο ή με τις υπηρεσίες ασφάλισης που του παρέχονται. Η εξέταση παραπόνων διαφοροποιείται τόσο από την εξέταση απαιτήσεων όσο και από τα απλά αιτήματα που σχετίζονται με την εκτέλεση του συμβολαίου και την παροχή πληροφοριών ή διευκρινίσεων.
- Τρόποι υποβολής παραπόνου
Επιλέξτε ΕΝΑ από τους πιο κάτω τρόπους για υποβολή του παραπόνου σου:
- Μέσω της ιστοσελίδας των Γενικών Ασφαλειών, στη διεύθυνση: www.genikesinsurance.com.cy μέσω της επιλογής «Υποβολή Παραπόνου»
- Μέσω ταχυδρομείου, στη διεύθυνση: Έβρου 4, 2003 Στρόβολος, Λευκωσία, Τ.Θ. 21668, 1511 Λευκωσία.
- Μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, στη διεύθυνση: complaints@gic.bankofcyprus.com
- Μέσω τηλεομοιότυπου (fax), στο 22123706.
- Αυτοπροσώπως, σε οποιοδήποτε κατάστημα της Εταιρείας ή της Τράπεζας Κύπρου (για προώθηση στον Χειριστή Αιτιάσεων).
Όταν υποβάλεις ένα παράπονο είναι σημαντικό να συμπεριλάβεις τις ακόλουθες πληροφορίες:
Το πλήρες όνομά σου και την ταχυδρομική σου διεύθυνση
Αριθμός ταυτότητας/διαβατηρίου
Αριθμός τηλεφώνου
Διεύθυνση e-mail
Λεπτομερής περιγραφή του παραπόνου σου
Το τρόπο που επιθυμείς να επικοινωνήσουμε μαζί σου (τηλεφωνικώς/email/ταχυδρομικώς)
Αν χρειαστούμε οποιαδήποτε διευκρίνιση ή επιπλέον πληροφορίες θα επικοινωνήσουμε μαζί σου.
Για περισσότερα, τηλεφωνήστε στο κέντρο εξυπηρέτησης πελατών των Γενικών Ασφαλειών ως πιο κάτω:
Δευτέρα-Πέμπτη 7:30-14:30, Παρασκευή 7:30-14:00
8000.87.87
Από το εξωτερικό:
22128700