Παράπονα

Έχω παράπονο. Τι μπορώ να κάνω;

Τι πρέπει να κάνω σε περίπτωση που έχω παράπονο από τις Γενικές

Εάν έχετε παράπονο σε σχέση με το ασφαλιστήριό σας ή την εξυπηρέτηση που είχατε από τα στελέχη ή τους συνεργάτες της Εταιρείας μας, ενημερώστε μας το συντομότερο δυνατό.  Λαμβάνουμε όλα τα παράπονα πολύ σοβαρά υπόψη και για την καλύτερη και πιο γρήγορη εξυπηρέτησή σας έχουμε θεσπίσει την ακόλουθη διαδικασία χειρισμού παραπόνων:

Επικοινωνήστε μαζί μας

Παρακαλείστε όπως υποβάλετε το παράπονο σας συμπληρώνοντας το «Έντυπο Υποβολής Παραπόνου». Μπορείτε να το κατεβάσετε στον υπολογιστή σας κάνοντας κλικ εδώ. Αφού το συμπληρώσετε μπορείτε να μας το στείλετε μέσω E-mail (complaints@gic.bankofcyprus.com) ή ταχυδρομικώς (Έβρου 4, Eurolife House, 2003 Στρόβολος, Λευκωσία, Τ.Θ. 21668, 1511 Λευκωσία).

Διερεύνηση

Μόλις παραλάβουμε το παράπονό σας θα σας αποστείλουμε εντός δύο εργάσιμων ημερών επιστολή στην οποία θα επιβεβαιώνουμε τη λήψη του. Το παράπονό σας θα διερευνηθεί δίκαια και αμερόληπτα από εξειδικευμένο προσωπικό.

Απάντηση

Εντός 15 εργάσιμων ημερών θα λάβετε γραπτή επιστολή που θα σας ενημερώνει για τα αποτελέσματα της διερεύνησης του παραπόνου το οποίο υποβάλατε. Σε περίπτωση που χρειάζεται περισσότερος χρόνος θα σας ενημερώσουμε έγκαιρα, γραπτώς.

Τι πρέπει να κάνω εάν δεν με ικανοποιεί η απάντηση του παραπόνου

Σε περίπτωση που η απάντηση που λάβατε δεν σας ικανοποιεί, επικοινωνήστε μαζί μας για να μας ενημερώσετε σχετικά με τους λόγους της διαφωνίας σας.  Παράλληλα, διατηρείτε το δικαίωμα σας να προσφύγετε στον Χρηματοοικονομικό Επίτροπο (http://www.financialombudsman.gov.cy) τον εξωδικαστικό μηχανισμό επίλυσης διαφορών ή να ακολουθήσετε τη νομική οδό.

Οι Γενικές Ασφάλειες είναι η επιλογή σου

  1. Ολοκληρωμένα Σχέδια
  2. Αξιόπιστη Ασφάλιση
  3. Αξία στο πορτοφόλι σου

Όλα τα Σχέδια Οχήματος παρέχουν την 24ωρη  υπηρεσία Motor Assistance για οδική βοήθεια και φροντίδα ατυχήματος.

Motor Assistance

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ