Χειρισμός παραπόνου
- Μόλις παραλάβουμε το παράπονό σου
Αμέσως μόλις παραλάβουμε το παράπονο σου και όχι αργότερα από 2 εργάσιμες μέρες, θα σου αποστείλουμε Γνωστοποίηση Παραλαβής του Παραπόνου, η οποία θα περιλαμβάνει τον Αριθμό Αναφοράς του παραπόνου σου. Παρακαλούμε όπως χρησιμοποιείτε τον κωδικό αυτό σε μελλοντική επικοινωνία.
- Διερεύνηση του παραπόνου
Αμέσως μόλις παραλάβουμε το παράπονό σου θα το προωθήσουμε στο αρμόδιο τμήμα ή υπηρεσία των Γενικών Ασφαλειών για περαιτέρω διερεύνηση. Ανάλογα με τη φύση και των δεδομένων του παραπόνου θα προσπαθήσουμε να βρούμε τρόπους επίλυσης και να σου τους προτείνουμε το συντομότερο δυνατό.
Γνωρίζουμε πως κάποια παράπονα πιθανόν να χρειαστούν περισσότερο χρόνο για τη διερεύνηση και την εξεύρεση τρόπου επίλυσης. Σε αυτή τη περίπτωση θα σε κρατούμε ενήμερο για τις ενέργειές μας.
- Επίλυση παραπόνου
Με την ολοκλήρωση της διερεύνησης του παραπόνου θα επικοινωνήσουμε μαζί σου, χρησιμοποιώντας τον τρόπο επικοινωνίας που έχεις επιλέξει, για να σε ενημερώσουμε για την απόφαση της Εταιρείας μας.
Πιο κάτω παραθέτουμε ενδεικτικά χρονοδιαγράμματα για την εξέταση παραπόνων που υποβάλλονται στις Γενικές, νοουμένου ότι η Εταιρεία λάβει όλα τα σχετικά στοιχεία:
- Παράπονο το οποίο σχετίζεται με το ασφαλιστήριο συμβόλαιο ή με τις υπηρεσίες ασφάλισης που παρέχονται, εντός 15 εργάσιμων ημερών
- Θέματα Προσωπικών Δεδομένων (ΓΚΠΔ/GDPR), εντός 30 ημερών
- Αν δεν ικανοποιηθείς
Σε περίπτωση που η απάντηση της Εταιρείας κατά την πιο πάνω διαδικασία εξέτασης αιτιάσεων δεν σε ικανοποιήσει, μπορείς να απευθυνθείς στον Ενιαίο Φορέα Εξώδικης Επίλυσης Διαφορών Χρηματοοικονομικής Φύσης (Λεωφόρος Λόρδου Βύρωνα 13, 1096, Λευκωσία, τηλέφωνο 22848900, φαξ 22660584, ιστοσελίδα www.financialombudsman.gov.cy) δυνάμει του Περί της Σύστασης και Λειτουργίας του Ενιαίου Φορέα Εξώδικης Επίλυσης Διαφορών Χρηματοοικονομικής Φύσεως Νόμου του 2010 όπως αυτός εκάστοτε τροποποιείται ή αντικαθίσταται.